ابراز نارضایتی کارلو آنچلوتی از سبک بازی وینیسیوس

ابراز نارضایتی کارلو آنچلوتی از سبک بازی وینیسیوس، در بازی اخیر رئال مادرید و آلمریا، تنش در زمین به وجود آمد زیرا شیوه بازی وینیسیوس جونیور خشم مربی کارلو آنچلوتی را برانگیخت. عملکرد مهاجم برزیلی اگرچه با یک گل حساس مشخص شد، اما منجر به تضاد نظرات بین بازیکن و مربی شد.

ابراز نارضایتی کارلو آنچلوتی از سبک بازی وینیسیوس
ابراز نارضایتی کارلو آنچلوتی از سبک بازی وینیسیوس

ابراز نارضایتی کارلو آنچلوتی از سبک بازی وینیسیوس

گزارش ورزشی

به گزارش “ورزشی”، وینیسیوس در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل آلمریا با نتیجه 3-1 موفق به گلزنی شد. با این حال، گیم پلی کلی او محتاطانه به نظر می رسید و نتوانست درخشندگی را که در دو فصل قبل به نمایش گذاشت بود، بازیابی کند.

تلاش جونیور

تلاش های وینیسیوس تا حدودی تحت الشعاع عملکرد خیره کننده جود بلینگهام قرار گرفت. دوربین های شبکه لحظه فاش کننده ای را در طول بازی ثبت کردند – کارلو آنچلوتی در حال سرزنش وینیسیوس دیده می شود که نشان دهنده نارضایتی او از نقش دفاعی این بازیکن است. آنچلوتی به طور خاص به صحنه ای اشاره کرد که وینیسیوس از انجام تکل ضروری روی بازیکن حریف خودداری کرد.

در جواب انتقادات

وینیسیوس در پاسخ به انتقادات مربی، سعی کرد از عملکرد خود در زمین دفاع کند. با این حال، آنچلوتی محکم بر موضع خود ایستاد و تاکید کرد که آرزو نداشت وینیسیوس چنین سبک بازی محتاطانه و منفعلانه ای را در پیش بگیرد. به نظر می رسید که توصیه مربی تأثیر داشته باشد، زیرا وینیسیوس پس از آن درگیر شدن خود در وظایف دفاعی را افزایش داد.

موفقیت وینی

وینیسیوس در یک تحول قابل توجه موفق شد یک بار دیگر دروازه خود را به ثمر برساند و سومین گل رئال مادرید را در این مسابقه به ثمر برساند. این تلاش موفق به تقویت شانس این تیم برای کسب پیروزی کمک کرد.

درگیری داخل زمین، تمجید در کنفرانس

با وجود درگیری داخل زمین، آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی، وینیسیوس را به خاطر ویژگی هایش تمجید کرد. او اذعان کرد که در حالی که تمایلات ریسک پذیر وینیسیوس می تواند گهگاه باعث ناامیدی شود، مهارت ها و ویژگی های منحصر به فرد بازیکن در نهایت باعث شادی او بیشتر از ناراحتی در طول بازی می شود.

وینیسیوس
وینیسیوس

نتیجه

این اتفاق تعادل ظریف بین انتظارات مربی و سبک فردی یک بازیکن در زمین را برجسته کرد. همانطور که رئال مادرید فصل خود را ادامه می دهد، عملکرد وینیسیوس جونیور بدون شک تحت نظارت خواهد بود. و پویایی مداوم درون تیم و پیگیری عالی بودن را نشان می دهد.

Pooria
20 آگوست 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *