ماجرای خواستگاری و ازدواج حسن یزدانی

حسن یزدانی کشتی گیر و کاپیتان تیم ملی ایران رسما از همسر آینده خودش خواستگاری کرد. حسن مشهور به پلنگ جویبار که جزو کشتی گیرهای قهرمان تیم ملی ایران می باشد. در ادامه سایت ورزشی با ماجرای خواستگاری و ازدواج حسن یزدانی همراه ما باشید.

ماجرای خواستگاری و ازدواج حسن یزدانی

به گزارش سایت ورزشی ، از شب قبل ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می دهد یزدانی کشتی گیر پرافتخار و محبوب ایران در مراسم خصوصی از همسر آینده خودش خواستگاری کرد. این بازیکن که به تازگی با مدال نقره در مقابل دیوید تیلور در مسابقات جهانی بلگراد دست یافت. به ایران آمد و تصمیم گرفت زندگی جدید متاهلی را در پیش بگیرد. ظاهرا حسن با انگیزه بالاتری می خواهد خودش را برای المپیک 2024 پاریس آماده سازد. تا دوباره مدال طلای این دوره از مسابقات را بدست بیاورد. تیم ورزشی اتفاق مبارک و خوش را به کاپیتان تیم ملی کشتی ایران تبریک گفته و برای ایشان آرزوی خوشبختی می کند.

ماجرای خواستگاری و ازدواج حسن یزدانی

ماجرای مراسم تقدیر از قهرمانان کشتی در پاساژ:

مراسمی برای تقدیر از قهرمانان کشتی جهان در یکی از پاساژهای تهران برگزار شد. آرش ظلی پور مجری مشهور و شناخته شده تلویزیون با طرح سئوالی درباره ازدواح حسن یزدانی او را کاملا غافلگیر کرد. یزدانی که اصولا شخصیت کم صحبت و ماخوذ به حیایی دارد و در جواب این خبرنگار گفت: یک چیزهایی بوده اما هنوز قسمت نبوده و … آرش در ادامه گفت: هادی عامل گزارشگر مسابقات کشتی قضیه ازدواج او را گفته و نکند جواب منفی داده اند یا شما جواب منفی دادی… پلنگ جویبار در ادامه گفت که خیلی خجالتی است و بعد از آن خندید و ترجیح داد ادامه ندهد تا شایعات مبنی بر برهم خوردن نامزدی یزدانی قوت بگیرد.

اما بر اساس منابع آگاه و نزدیک به حسن یزدانی به سایت ورزشی گفت: نامزدی حسن بهم نخورده است. نه دختر خانم مورد علاقه یزدانی جواب رده داده و نه خانواده اش. خود این قهرمان نیز پشیمان نیست و منتهای مراتب مشکل اصلی این بود هادی عامل این خبر را خیلی زود لو داده بود. اما اخیرا عکسی از همسر حسین یزدانی در فضای مجازی منتشر شد که شوکه تان می کند.

ماجرای خواستگاری و ازدواج حسن یزدانی

ازدواج حسن یزدانی قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان

طبق خبرهای منتشر شده در چند وبسایت، حسن یزدانی قهرمان کشتی جهان پیش از اعزام به مسابقات جهانی با همراهی خانواده خود در کرمانشاه و بعد از طی مراحل خواستگاری عقد کرد.

 

همسر حسن یزدانی کیست؟

البته هنوز جزئیاتی ازمشخصات یا تصویری از همسر حسن یزدانی رسما منتشر نشده اما بر اساس اطلاعات آگاه همسر کشتی گیر مازندرانی اهل کرمانشاه و از کارمندان یک شرکت هواپیمایی مشهور است.

ماجرای خواستگاری و ازدواج حسن یزدانی

بیوگرافی کوتاه حسن یزدانی

حسن یزدانی چراتی اهل جویبار استان مازندران متولد 5 دی ماه 1373 می باشد. او یک پهلوان و کشتی گیر ایرانی است که قهرمان المپیک 2016 ریو در وزن 74 کیلوگرم و دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان 2017 در وزن 86 کیلوگرم ، مدال نقره جهان 2015 در وزن 70 کیلوگرم، مدال برنز قهرمانی جهان 2018 ، مدال نقره مسابقات المپیک 2020 و مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان در نروژ را دارد. حسن یزدانی در اسفند سال ۱۳۹۵ در نظرسنجی، از سوی مردم به عنوان بهترین ورزشکار مرد سال ایران و در سال ۲۰۱۷ نیز از سوی فدراسیون جهانی کشتی به عنوان بهترین کشتی‌گیر سال جهان برگزیده شد. در سال ۲۰۲۰ نیز در نظرسنجی اتحادیهٔ جهانی کشتی، از سوی طرفداران به عنوان محبوب‌ترین آزادکار جهان انتخاب شد.

mohamadnd
27 سپتامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *