واکنش رسمی باشگاه الاتحاد به لغو بازی با سپاهان

باشگاه الاتحاد عربستان سعودی دیروز در ورزشگاه نقش جهان تنها نیم ساعت باقی مانده به مسابقه در زمین حاضر نشدند و ایران را به مقصد عربستان ترک کردند. باشگاه الاتحاد در بیانیه ای رسما نسبت به لغو دیدار با سپاهان واکنش نشان داد. در ادامه سایت ورزشی با واکنش رسمی باشگاه الاتحاد به لغو بازی با سپاهان همراه ما باشید.

 

واکنش رسمی باشگاه الاتحاد به لغو بازی با سپاهان

به گزارش سایت ورزشی ، تیم های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان قرار بود دیروز ساعت 19:30 روبروی هم در استادیوم نقش جهان اصفهان روبروی هم قرار بگیرند. اما اعضای تیم عربستانی حاضر به حضور در زمین نشدند تا بازی لغو شود. در ابتدا عنوان شد که شاید به دلیل مشکلات زمین مسابقه آنها نیامدند. اما بعدها در بین تماشاگران زمزمه شد که مسائل سیاسی بوده و آنها به دلیل سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ورودی تونل ورزشگاه حاضر به ورود به زمین نشدند. تیم الاتحاد در بیانیه ای به لغو بازی واکنش نشان داد.

در این بیانیه عنوان شد که: «باشگاه می‌خواهد توضیح دهد که بعد از آنکه تیم به ورزشگاه محل برگزاری بازی با سپاهان رسید ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که بازی در زمان معین برگزار نخواهد شد و تیم می‌تواند ورزشگاه را ترک کند و طبق این تصمیم ما ورزشگاه را ترک کردیم و راهی فرودگاه شدیم.»

در ادامه بیانیه اعلام شد: «باشگاه الاتحاد جزئیات این تصمیم را پیگیری خواهد کرد و از کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌خواهد که حقوق باشگاه را بر اساس قوانین و لایحه‌های موجود رعایت و حفظ کند.»

واکنش رسمی باشگاه الاتحاد به لغو بازی با سپاهان

لغو رقابت نقش جهان اصفهان با واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا

هواداران زیادی در استادیوم حضور یافتند. اما این دیدار با حضور تیم میهمان لغو شد با واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC نیز همراه شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره لغو این بازی نوشت:

«دیدار گروه C لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴-۲۰۲۳ میان سپاهان و الاتحاد که قرار بود امشب در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شود. به‌ خاطر شرایط غیر منتظره و پیش‌بینی‌نشده لغو شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) بر تعهد خود نسبت به ضمانت امنیت بازیکنان، مقامات برگزاری مسابقه، تماشاگران و همه سهامداران و افراد مرتبط تأکید می‌کند. این موضوع به کمیته‌های مرتبط ارجاع داده می‌شود.»

mohamadnd
3 اکتبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *