جهان در انتظار تصمیم بهترین بازیکن

لیندا کایسدو، بهترین بازیکن جهان در بخش زنان، به احتمال فراوان بزودی لباس باشگاه رئال مادرید اسپانیا را بر تن می کند تا جذابیت لالیگا زنان اسپانیا، بیشتر از قبل شود.

لیندا کایسدو، بهترین بازیکن جهان
لیندا کایسدو، بهترین بازیکن جهان
گزارش رسانه

به گزارش خبرگزاری ورزشی، کایسدو که عنوان بهترین بازیکن جوان جهان را از آن خود کرد، امروز 18 ساله می شود و براساس قانون فدراسیون فیفا، اجازه دارد تا با باشگاه فوتبال خارجی قراردادی امضا کند.

باشگاه های خواهان جذب لیندا کایسدو

تیم های بسیاری پیگیر مراحل جذب این ستاره سیاه پوست تیم ملی جوانان کلمبیا هستند. از جمله این تیم ها می توان بارسلونا اسپانیا و چلسی انگلیس و رئال مادرید اسپانیا و چند باشگاه معتبر لیگ آمریکا اشاره کرد.

روزنامه آ.اس اسپانیا

روزنامه معروف اسپانیایی ادعا می کند که مقصد نهایی این بازیکن (لیندا کایسدو) تیم رئال مادرید اسپانیا خواهد بود.

"<yoastmark

انتظار هواداران تیم های خواهان لیندا

در حالی که طرفداران زیادی از باشگاه های خواهان وی، منتظر منتشر شدن خبر رسمی برای تعیین مقصد او هستند. لیندا کایسدو، بهترین بازیکن جهان، با تیم ملی کلمبیا در کشور مکزیک است و در مسابقات جام رولیشن حضور دارد. او همین الان هم ستاره این رقابت ها لقب گرفته.

هواداران فوتبال زنان
هواداران فوتبال زنان

دو گل تیمش برابر تیم ملی نیجریه را به ثمر رساند. انتظار می رود لیندا امروز در برابر تیم ملی مکزیک به میدان فوتبال برود.

مدیر برنامه لیندا کایسدو

تایید میکنم که درخواست هایی از سمت 5 لیگ مطرح در جهان دریافت کردیم و ششمین لیگ، لیگ آمریکا است که همه می دانند، قابلیت بسیاری دارد. از کسی پنهان نیست این موضوع اما بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپا، پیشنهادات ویژه ای ارسال کردند.

لیگ زنان آمریکا
لیگ زنان آمریکا
افتخارات لیندا کایسدو، بهترین بازیکن جهان

کایسدو، فرمانده تیم زیر 17 ساله های تیم ملی کلمبیا در مسیر رسیدن به مقام دوم جهان در هند بود و تابستان گذشته هم در ترکیب تیم زیر 20 ساله های کلمبیا در کوپا آمریکا به زمین رفت. هرچند در این مسابقات تیم ملی برزیل قهرمان شد اما وی، لقب بهترین بازیکن را از آن خود کرد.

او، گلزنی بشدت تکنیکی است و نبوغش هربار که در میدان حضور دارد به خوبی قابل دید است. همچنین به عنوان بهترین بازیکن جوان سال 2022 از سمت آی اف اف اچ اس برگزیده شد.

ادعا ال پایس

انتظار می رود که به زودی تغییر چشمگیری در زندگی ورزشی این ستاره سیاه چرده شکل گیرد. ال پایس، ادعا می کند که این بازیکن قرار است پیراهن تیم باشگاهی رئال مادرید اسپانیا را بر تن کند. به همین منظور امشب به مادرید پایتخت اسپانیا سفر می کند تا با عقد قراردادی به این تیم قدرتمند بپیوندد.

روزنامه ال پایس
روزنامه ال پایس

مراسم معارفه لیندا کایسدو، روز جمعه خواهد بود.

هدف باشگاه رئال مادرید اسپانیا

باشگاه رئال مادرید اسپانیا قصد دارد تا با جذب لیندا کایسدو، به هواداران فوتبال ثابت کند که به تیم فوتبال زنان خود اهمیت زیادی می دهد. او، اکنون یکی از با استعدادترین و آینده دارترین بازیکنان فوتبال در بخش زنان به شمار می آید. حضور لیندا، میتواند سلطه بارسا بر لالیگا را بشکند و دو تیم به تعادل کیفیتی برسند.

تیم فوتبال زنان رئال مادرید اسپانیا
تیم فوتبال زنان رئال مادرید اسپانیا

هرچند ممکن است تا قراردادی بین دو طرف امضا نشده، اتفاق جدیدی و عجیبی رخ دهد. شمارش معکوس برای اعلام خبر رسمی تصمیم آینده لیندا کایسدو آغاز شد.

این دختر 18 ساله، تمام دنیای فوتبال زنان را معطل خودش نگه داشته است.

دستاورد لیندا در جام جهانی 2022 به میزبانی هند

لیندا در جام جهانی 2022 به میزبانی کشور هند، با زدن 4 گل به عنوان برترین گلزن جهان شناخته شد. و با کسب مدال نقره به عنوان دومین بازیکن برتر جهان انتخاب شد.

3 دیدگاه در “بهترین بازیکن جهان آینده در راه تیم زنان رئال مادرید اسپانیا

  1. حیف که تو ایران هیچ حمایتی از فوتبال زنان نمیکنن وگرنه حتما زنان فوتبالی ایرانی هم استعداد دارن و میتونند به مقام های بالایی برسند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *