تصمیم مشترک مسی و دی ماریا بعد از فتح جام جهانی قطر

تصمیم مشترک مسی و دی ماریا ، آنخل دی ماریا و مسی دو چهره مطرح فوتبال دنیا توانستند امسال آرژانتین را قهرمان جام کنند. ظاهر برخلاف مسی، دی ماریا فعلا قصد کناره گیری از فوتبال ملی را ندارد و می خواهد راه لئو را ادامه دهد.

تصمیم مشترک لئو مسی و دی ماریا بعد از فتح جام

به گزارش سایت “ورزشی” دی ماریا در بازی فینال بسیار خوش درخشید و توانست گل دوم تیمش را در برابر فرانسه بزند. او در دقیقه 64 تعویض شد. در ادامه بازی فینال را از روی نیمکت تماشا می کرد. لحظه های حساس و اضطراب در چهره او سوژه کارگردان شده بود. ولی خوشبختانه تیم آنها در ضربات پنالتی توانستند از سد خروس ها بگذرند و بعد از 36 سال جام را در اختیار بگیرند.

دی ماریا بازیکن 34 ساله آرژانتین حالا بهترین اتفاق برای او و مسی افتاد. حالا مسی قصد دارد از فوتبال ملی کناره گیری کرد. ولی آنخل می خواهد در عرصه ملی حضور پیدا کند و از حضور در تیم قهرمان جهان لذت ببرد.

دی ماریا از زمان اولین بازی خودش در تیم ملی که در سال 2008 انجام شد تا به امروز یکی از بازیکنان تاثیرگذار آلبی سلسته ها بود. در این مدت 129 بار پیراهن آرژانتین را بر تنش کرد. دی ماریا عضو تیم قهرمان کوپا آمریکا نیز بوده است. او حتی در فینالیسما و فینال جام قطر گل زنی کرده است. با اینکه سرمربی در اوایل جام جهانی زیاد روی او حساب باز نمی کرد. ولی او ثابت کرد که یکی از بازیکنان فوق العاده دنیا است.

حتما بخوانید: زندگی نامه لیونل مسی | همه چیز در مورد بهترین بازیکن جهان

تصمیم مشترک مسی و دی ماریا بعد از فتح جام جهانی قطر
تصمیم مشترک مسی و دی ماریا بعد از فتح جام جهانی قطر

حالا لئو مسی و دی ماریا یک تصمیم مشترک را اعلام کرده اند. آنها با ذکر دلیل های مشابه گفتند که هنوز به خداحافظی از تیم ملی فکر نمی کنند. آنها گفتند ما می خواهیم بعد از کسب قهرمانی جام جهانی به بازی کردن در تیم ملی آرژانتین ادامه دهیم.

دی ماریا قبل از هرچیزی به بازگشت قدرتمند فوتبال باشگاهش فکر می کند. او که بعد از حضور در جشن قهرمانی بوینس آیرس به ایتالیا خواهد رفت. می خواهد در بازی تیمش در روز چهارم سال نوی میلادی در برابر کرمونز بازی کند. حالا باید ببینیم که این دو بازیکن ستاره چه تصمیم هایی در آینده می گیرند.

آخرین اخبار و حواشی جام جهانی 2022 را در سایت ورزشی ببینید.

4 دیدگاه در “تصمیم مشترک مسی و دی ماریا بعد از فتح جام جهانی قطر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *