تاوان مسخره کردن امباپه

تاوان مسخره کردن امباپه ، امیلیانو مارتینز دروازه بان جنجالی تیم ملی آرژانتین در رقابت های جام جهانی قطر 2022 امباپه را مورد تمسخر قرار داد. حالا خبرهایی رسیده که تیم باشگاه استون ویلا دیگر او را نمی خواهد و تمایل به ادامه همکاری ندارد.

حتما بخوانید: زندگی نامه کیلیان امباپه | مهاجم تیم ملی فرانسه و پاری سن ژرمن

تاوان مسخره کردن امباپه

به گزارش سایت “ورزشی” مارتینز دروازه بان پنالتی گیر تیم آرژانتین در هفته های اخیر در صدر خبرهای روزنامه ها و رسانه ها قرار گرفت. او که بعد از مسی مورد توجه فوتبال دوستان و خبرنگاران بود و با آن حرکات زشت خودش در فینال توانست بر روی اعصاب بازیکنان فرانسوی برود.

امیلیانو با درخشش در زمین یکی از افراد کلیدی و موثر در قهرمانی تیم آرژانتین در جام جهانی 2022 بوده است. عملکرد او را نباید در مهار ضربات پنالتی نادیده بگیریم. ولی در حین بازی و جشن قهرمانی حرکت های زشت و زننده ای از او به ثبت رسید که بسیاری از افراد را ناراحت کرده است. او حتی در رختکن و بعد از پایان بازی این حرکت ها را ادامه داد. حتی در جشن پایتخت آرژانتین نیز او یک عروسکی را برای تمسخر امباپه در دستانش قرار داد. حالا او که در فینال امباپه توانسته بود سه گل در جریان بازی و یک ضربه در دقیقا پنالتی ها وارد دروازه او کند. حرکت های امیلیانو باعث انتقادهای زیادی از او شد.

تاوان مسخره کردن امباپه
تاوان مسخره کردن امباپه

استون ویلا دیگر مارتینز را نمی خواهد

قبل از این نیز اونای امری در پاسخ به رفتارهای غیر حرفه ای و ناشایست دروازه بان تیمش گفت: فعلا منتظر است که جشن و استراحت او پایان پیدا کند. وقتی که او به آستون ویلا بازگشت صحبت هایی را در این باره با او خواهیم داشت.

حالا یک نشریه خبر داد که امری قبل از این نیز از دروازه بان آلبی سلسته ها راضی نبود. رفتارهای او با کیلیان امباپه ینز باعث شد تا این مربی از قطع همکاری خودش با این بازیکن دست بزند.

البته هیچ چیزی فعلا مشخص نیست. نمی توانیم از دروازه بان خوب آرژانتین در جام جهانی قطر 2022 غافل شویم. او حتی در دقایق آخر وقت اضافی یک ضربه سنگین امباپه را گرفت و نگذاشت توپ گل شود. حالا آیا ویلا قصد دارد او را در ژانویه بفروشد یا خیر! یا اینکه همکاری آنها نهایت تا پایان فصل ادامه دارد. این بازیکن فعلا چاره ای جز ترک ویلا را ندارد. باید ببینیم در آینده چه می شود.

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

3 دیدگاه در “تاوان مسخره کردن امباپه | استون ویلا دیگر مارتینز را نمی خواهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *