شایعه‌ی خداحافظی کروس با رئال؛ خبری که برنابئو را لرزاند

بوی خداحافظی از رئال می‌آید. تونی کروس قلب رئال را لرزاند. شایعه‌ی خداحافظی کروس با رئال شنیده‌می‌شود. هافبک رئال مادرید تونی کروس در پایان بازی همراه با همسر و دو فرزندش در برنابئو ماند. در پایان او به سکوهای خالی خیره شده بود. صحنه‌ای شبیه به خداخافظی آندرس اینیستا!

شایعه‌ی خداحافظی کروس با رئال

شایعه‌ی خداحافظی کروس با رئال

به گزارش وب سایت “ورزشی“، به نقل از مارکا، تصویری از تونی کروس، در پایان مسابقه با بایرن، قلب هواداران رئال مادرید را به شدت به لرزه درآورد.

در میان شایعات خداحافظی از فوتبال، بدون اینکه هنوز تصمیمی در مورد آینده خود اعلام کرده‌باشد، این بازیکن آلمانی در پایان بازی در ورزشگاه ماند. و برخلاف هم‌تیمی‌‌هایش به رختکن نرفت.

تونی در زمین ماند. در پایان او به سکوهای خالی ورزشگاه نگاه می‌کرد. اول از روی نیمکت، و بعد در زمین کنار همسر و فرزندانش به بازی پرداخت. زبان بدن کروس، چیزی مثل یک خداحافظی می‌ماند. هرچند هیچ چیز رسمی نیست. صرفا همه‌چیز این‌گونه به نظر می‌رسید.

کروس هنوز درباره‌ی آينده‌ی خود چیزی اعلام نکرده‌است. رئال مادرید و هم‌تیمی‌های او برای ماندن کروس برای دست‌کم فصل آینده تلاش می‌کنند. اما این بازیکن آلمانی به نوعی روزه‌ی سکوت گرفته‌است. همین رفتار او به شایعات بازنشستگی‌اش دامن می‌زند.

او همیشه اعلام کرده‌است که من می‌خواهم در اوج بروم. شاید بعد از فتح لیگ قهرمانان با مادرید، بهترین فرصت برای خداحافظی در اوج باشد. شاید دیشب آخرین بازی او در برنابئو را دیدیم.

هرچند چند ماه گذشته، تونی کروس خداحافظی از فوتبال را به نوعی اعلام کرد. اما شایعات با اصرار رئالی‌ها به فراموش سپرده‌شد. حالا با اتفاقات دیشب، شایعات دوباره بالا گرفته‌است. شاید نه تنها پایان کروس در رئال، بلکه پایان دوران فوتبالی او باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *