آیا ژاوی در بارسلونا می‌ماند؟ | پاسخ ژاوی درباره احتمال تمدید با بارسلونا

بارسلونا از علاقه خود به تمدید با ژاوی خبر می‌دهد. پاسخ ژاوی درباره احتمال تمدید با بارسلونا چیست؟ آیا ژاوی در بارسلونا می‌ماند؟

خلاصه خبر

ژاوی تایید کرد که در این فصل از سرمربیگری بارسلونا کنار خواهد رفت.

گزارش‌ها ادعا کرده اند که او شاید یک سال دیگر بماند.

هافبک سابق روز شنبه برای آرام کردن گمانه زنی‌ها صحبت کرد.

آیا ژاوی در بارسلونا می‌ماند؟

به گزارش وب سایت «ورزشی»، ژاوی تاکید کرده است که هیچ تغییری در تصمیم او برای ترک بارسلونا در پایان فصل ایجاد نشده است.

این سرمربی در ژانویه تایید کرد که در تابستان امسال، یک سال قبل از پایان قراردادش، به دلیل استرس روحی و اضطراب ناشی از مربیگری بارسلونا، کناره‌گیری خواهد کرد.

با این وجود، گزارش‌ها حاکی از آن است که ژاوی می‌تواند برای تمدید قراردادش تحت تاثیر قرار گیرد و از هافبک سابق در کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه سوال شد که آیا این ادعاها صحت دارد یا خیر.

وی تاکید کرد: از امروز هیچ چیز تغییر نکرده است. داستانی بیش از این وجود ندارد. همه چیز ثابت می‌ماند و ما روی بازی بعدی تمرکز می‌کنیم.”

ژاوی افزود: “درست است که اخیراً عملکرد خوبی داشته‌ایم؛ من می بینم که تیم هر روز عالی تمرین می‌کند. بازیکنان نسبت به گذشته تنش کمتری دارند. اما فردا یک داستان کاملاً جدید است، اینجا در بارسلونا شما هر روز یک چالش دارید. لحظه حقیقت در این فصل فرا می‌رسد و ما احساس می‌کنیم در هفته های گذشته خوب بوده‌ایم.”

گزینه‌های مربیگری بارسلونا

گزینه‌های مربیگری بارسلونا

هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ و آلمان از جمله کسانی است که به عنوان جایگزین احتمالی ژاوی معرفی می‌شود.

اسکای اسپورت آلمان اعلام کرد که بارسلونا قبلاً برای این کار با فلیک تماس گرفته است. رئیس خوان لاپورتا یکی از طرفداران پر و پا قرص این مربی است. او قبل از پیوستن فلیک به تیم ملی آلمان در سال 2021 سعی کرد او را استخدام کند.

انتظار نمی‌رود تصمیم نهایی در مورد هدف مورد نظر برای بارسلونا فوراً گرفته شود. زیرا مسئولان باشگاه مایلند زمان خود را صرف انجام بهترین گزینه برای باشگاه در آینده کنند.

گزارش شده است که فلیک برای پیوستن به بارسلونا آماده است. اما روبرتو دزربی از برایتون اند هوو آلبیون نام دیگری در لیست آرزوها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *