جورجینا رودریگز با لباس تنیس سفید در جت شخصی اش

جورجینا رودریگز با لباس تنیس سفید عکس هایی از جت شخصی خود و کریستیانو رونالدو را به اشتراک می گذارد.
جورجینا رودریگز، دوست دختر کریستیانو رونالدو ستاره فوتبال، روز چهارشنبه عکس هایی از جت شخصی خود و رونالدو در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. این مدل 29 ساله در یک صندلی راحتی شیک ژست گرفت و طراحی داخلی مجلل هواپیما را به نمایش گذاشت. که شامل یک کیف زرد رنگ هرمس بیرکین به ارزش 70000 پوند بود.در یکی از عکس‌ها، او لباس‌های ورزشی تنگ و نایکی پوشیده بود. در حالی که در عکسی دیگر، استایل خود را با اکسسوری‌های طلایی به نمایش گذاشت.

<yoastmark class=

جورجینا و کریستیانو برای حمایت مالی قراردادی به سبک قبل از ازدواج دارند.

<yoastmark class=

جورجینا و کریستیانو دو فرزند به نام های آلانا مارتینا و بلا دارند و کریستیانو سه فرزند دیگر از روابط قبلی دارد. گفته می شود که این قراردادی به سبک قبل از عروسی می شود که در صورت جدایی جورجینا، کمک مالی می کند. این قرارداد مالکیت خانه خانواده در مادرید را به جورجینا می دهد و برای او کمک هزینه ماهانه 85900 پوند (100000 یورو) مادام العمر در نظر می گیرد.

کریستیانو رونالدو به عنوان پردرآمدترین ورزشکار جهان انتخاب شد که از قوانین عربستان معاف شد.

کریستیانو که در ماه می توسط فوربس به عنوان پردرآمدترین ورزشکار جهان معرفی شد، سالانه 109 میلیون پوند درآمد دارد. زمانی که کریستیانو در ژانویه سال 2021 با انتقال 175 میلیون پوندی به لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی در عربستان سعودی، زوج‌های مجرد را از زندگی مشترک در پادشاهی منع می‌کرد، این زوج از قوانین عربستان سعودی معاف شدند. برای اطمینان از اینکه جورجینا حمایت مالی دریافت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *