درخواست علیرضا دبیر: حواله خودرو برای کشتی‌گیران!

21 کشتی‌گیر ایران در انتظار تایید دولت هستند. ظاهراً ستاره‌های کشتی هم حواله خودرو می‌خواهند! علیرضا دبیر از دولت حواله خودرو برای کشتی‌گیران ایران در مسابقات جهانی و المپیک حواله خودرو درخواست کرد.

 حواله خودرو برای کشتی‌گیران؟

به گزارش «ورزشی»، در ماه‌های اخیر واکنش‌های بسیاری به داستان اهدای حواله خودرو به ملی پوشان فوتبال دیدیم. موضوعی که پس از مصاحبه جنجالی کنعانی‌زادگان و صحبت از خودروی 100 میلیاردی‌ او داغ‌تر شد. همین باعث شد بسیاری از ورزشکاران رشته‌های غیرفوتبالی و المپیکی علیه فوتبالیست‌ها جبهه بگیرند.

علیرضا دبیر در سال‌های اخیر خدمات بزرگی برای ستاره‌های کشتی ایران انجام داده است. حال او واکنش دیگری از جایگاه ریاست فدراسیون کشتی به این ماجرا دارد. رئیس فدراسیون کشتی به جای اینکه در رسانه‌ها علیه فوتبالیست‌ها صحبت کند و خواستار عدالت بین فوتبال و کشتی شود، طی نامه‌ای به دولت درخواست حواله خودرو برای کشتی‌گیران به ویژه مدال‌آوران و قهرمانان المپیک و مسابقات جهانی داشته است.

مرتبط:  ماشین‌های خارجی بازیکنان تیم ملی پلاک نمی‌شوند؛ کنعانی کار را خراب کرد!

درخواست علیرضا دبیر: حواله خودرو برای کشتی‌گیران!

علی‌رغم این‌که در روزهای اخیر اعطای این حواله‌ها به ملی پوشان به نظر لغو شده است، علیرضا دبیر امروز در حاشیه افتتاح دومین پایگاه قهرمانی کشتی استان تهران با نام مجموعه ورزشی شهید دستجردی نوید پیگیری حواله خودرو برای کشتی‌گیران داده است: “موضوع در هیئت دولت در دست برسی است. ما هم رسما درخواست کردیم که به ۲۱ کشتی‌گیر و مربی ما در مسابقات جهانی و المپیک، حواله خودرو اختصاص پیدا کند. همه قهرمانان در بحث پاداش مجوز واردات خودرو باید یکسان دیده شوند.”

علیرضا دبیر از نام این 21 نفر صحبتی نکرد. اما ظاهراً مدال‌آوران المپیک و مسابقات جهانی کشتی فرنگی و آزاد در این لیست حضور دارند.

گویا ماجرای اهدای پاداش به قهرمانان ورزشی، جنجال‌های تازه‌ای پیدا کرده است. اگر با درخواست علیرضا دبیر برای حواله‌های خودرو به ملی‌پوشان کشتی موافقت شود، حتماً سایر ورزشکاران دیگر رشته‌ها نیز چنین درخواستی را مطرح خواهند کرد.

وزیر ورزش هم روز گذشته از پیگیری حواله خودروی فوتبالیست‌ها خبر داد. باید دید این ماجرای عجیب و غریب واردات خودرو به کجا خواهد انجامید.

Pooria
25 دسامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *