بازی آرسنال اسپورتینگ

آرسنال با گل شگفت‌انگیز از وسط زمین شکست خورد. و در ضربات پنالتی از لیگ اروپا خارج شد. پدرو گونکالوز به شکلی دیدنی بازی را به تساوی کشاند. در این پست ورزشی به نبرد آرسنال اسپورتینگ لیسبون می پردازیم.

حذف غیر منتظره ی آرسنال | خلاصه بازی آرسنال اسپورتینگ

بازی یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا بین آرسنال و اسپورتینگ سی پی تا پایان ضربات پنالتی پیش رفت. تیم پرتغالی در نهایت با مهار پنالتی آنتونیو آدان از گابریل مارتینلی پیروز شد.

در مجموع بازی 3-3 به پایان رسید.  آرسنال نتوانست کار را در وقت های معمولی یا وقت اضافه انجام دهد. قبل از اینکه سرنوشت آنها از همان نقطه پنالتی مشخص شود.

پس از نتیجه 2-2 بازی اول، توپچی ها شروعی عالی در لندن داشتند که گرانیت ژاکا آن ها را در بازی و در مجموع پیش انداخت. در حالی این شرایط پیش آمد که پیش از آن موفعیت های مختلفی روی دروازه ی آرسنال رخ داد

نیمه اول خبر خوبی برای میکل آرتتا نبود. زیرا او دید که ویلیام سالیبا و تاکهیرو تومیاسو با مصدومیت زمین را ترک کردند.

این ثابت می‌کرد که روی بازی تأثیر می‌گذارد. زیرا اسپورتینگ سی‌پی در نیمه دوم کمی شادتر و سرحال تر شد.

آنها انتظار نداشتند به روشی که انجام دادند به تساوی برسند. چرا که پدرو گونکالوز آرون رمزدیل را از خط خود دید و از فاصله 46 یاردی به بازیکن انگلیسی ضربه زد. این گل باعث جشن های وحشیانه در بازی های خارج از خانه و در زمینی شد که کمتر از نیم ساعت به بازی باقی مانده بود.

هیچ یک از طرفین نتوانستند در نیم ساعت پایانی 90 گل پیروزی بخش خود را پیدا کنند. هرچند اگر هر دو تیم موقعیت هایی داشتند. اما هواداران آمده بودند که ورزشگاه را ترک نکنند.

نتایج سایر بازی های لیگ اروپا
نتایج سایر بازی های لیگ اروپا

بازی به وقت اضافه و پنالتی رفت

در اوایل 30 دقیقه اضافی، لئاندرو تروسارد با یک پاس بد پشت سر یک موقعیت تک به تک به دست آورد. اما ضربه او توسط آدان دفع شد. و سپس به تیر دروازه برگشت و باعث ناامیدی هواداران میزبان شد.

راب هولدینگ یک فرصت خوب دیگر داشت اما نتوانست ضربه سر خود را از ارسال کرنر به سمت دروازه هدایت کند. بدین ترتیب نتیجه در نیمه ی اول وقت اضافه همان بافی ماند.

در وقت دوم، گابریل یک بار دیگر آدان را آزمایش کرد و توپچی ها برای گل پیروزی بخش فشار آوردند، اما نتوانستند یکی را پیدا کنند. در نهایت بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.

بعد از اینکه 7 نفر اول توپ را به گل تبدیل کردند. آدان ضربه ی پنالتی گابریل مارتینلی را مهار کرد. سپس نونو سانتوس با شلیک گلوله نهایی تیم پرتغالی را به مرحله ی بعد فرستاد. و بدین ترتیب رهبران لیگ برتر از رقابت کنار رفتند. حالا آرسنال می تواند بدون هیچ دغدغه ای روی لیگ برتر تمرکز کند.

Pooria
17 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *