هری کین و ستاره های جام جهانی قبل از شروع مجدد لیگ برتر استراحت کمی دارند

ستاره های جام جهانی و هری کین قبل از شروع مجدد لیگ برتر استراحت کمی دارند، آیا واقعا آماده خواهند بود؟ از نظر فیزیکی و روانی، این جام جهانی تقاضاهای زیادی را برای بازیکنان ایجاد کرده است و شروع مجدد لیگ برتر در نزدیکی است. نگاهی به چالش غیرمعمولی که بزرگ‌ترین نام‌های بازی با آن‌ها روبرو هستند، زیرا انتظار می‌رود دوباره بازی کنند.

مدتی است که زمان چرخش کوتاه شناخته شده است. تنها اکنون است که بازیکنان انگلیس با فکر کردن به فرصت‌های از دست رفته به خانه بازمی‌گردند، واقعیت چالش‌های جسمی و روحی پیش روی آنها به طرز دردناکی آشکار می‌شود.

برخی امیدوارند که با تجربه ای که موقعیت آنها را ارتقاء داده است، حرکت خود را به باشگاه های خود بازگردانند. برای دیگران، حتی آنهایی که مشتاق بازگشت به میدان و ایجاد خاطرات جدید – خاطرات متفاوت – هستند، ممکن است به زودی بازی بعدی احساس ناراحتی کنند.

زمان کمی برای مکث و تأمل وجود دارد. سی و سه شب از شکست انگلیس در ضربات پنالتی مقابل ایتالیا در فینال قهرمانی اروپا در ومبلی و شروع فصل لیگ برتر گذشت. بازی های Boxing Day یک دو هفته دیگر است.

هری کین تا یک ماه پس از شروع مجدد، سه روز خارج از خانه مقابل باشگاه های لندنی فرصت دارد، یک سفر به منچسترسیتی و دیدار از آرسنال. انتظار، تقاضا از سوی کارفرمایان و حامیان این است که بازیکنان تمرکز مجدد داشته باشند، اما با این همه سرمایه گذاری چقدر واقعی است؟

جام جهانی اهمیت فوق العاده ای در تقویم فوتبال دارد

این میهن پرستی است اما نادر آن نیز هست. بازیکنان زمانی که مصدومیت آنها را از حضور در این تورنمنت سلب می کند گریه می کنند و زمانی که از آن خارج می شوند دوباره گریه می کنند. به نظر می رسد رقابت باشگاهی هرگز متوقف نمی شود.

تاکهیرو تومیاسو، مدافع آرسنال پس از شکست ژاپن مقابل کرواسی در ضربات پنالتی گفت: امیدوارم بتوانم کمی استراحت کنم. من به زمان نیاز دارم تا فوتبال را فراموش کنم. اما تیم او در صدر لیگ برتر است و جاه طلبی های خودش را دنبال می کند.

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال یک بار پس از قهرمانی در کوپا آمریکا با شیلی، اعتراف کرد که با الکسیس سانچز بازی کرده است. هر بازیکنی که یک جام بزرگ را با تیم ملی کسب کرده است، مدتی طول می کشد تا به بهترین شکل خود بازگردد.”

سانچز پس از بازگشت در 8 بازی موفق به گلزنی نشده بود. اما اولین شروع او برای آرسنال 43 روز پس از آن پیروزی در آمریکای جنوبی بود. 43 روز بعد از شکست انگلیس مقابل فرانسه نگاه کنید و برخی از تیم های لیگ برتر باید 7 بازی انجام دهند.

برخی از آنها هنوز در قطر هستند. برای لیساندرو مارتینز، کریستین رومرو، جولیان آلوارز، امیلیانو مارتینز و الکسیس مک آلیستر، بازیکنان لیگ برتری در تیم آرژانتین، این سفر هر اتفاقی که در آینده بیفتد بر جسم و روح خود خواهد گذاشت.

متئو کواچیچ از چلسی و ایوان پریشیچ از تاتنهام پیش از این در وقت اضافه کرواسی مقابل ژاپن و برزیل حضور داشتند. اگر رافائل واران نیمه نهایی فرانسه را آغاز کند، این پنجمین شروع او در 19 روز گذشته خواهد بود – کاری که هنوز در منچستریونایتد انجام نداده است.

آیا این حتی بخشی از برنامه است؟

بهترین طرح‌ها در طول سال، سعی می‌کنند اطمینان حاصل کنند که در زمانی که مهم‌تر است، بهترین فرم را تولید می‌کنند. معمولاً در پایان فصل اتفاق می افتد. این جام جهانی در اواسط آن برنامه ریزی شده است و بازیکنان بر این اساس خود را با آن وفق داده اند.

لیونل مسی هم تیمی او در پاریسن ژرمن فقط این را نمی خواهد، بلکه به آن نیاز دارد. یک ملت به آن نیاز دارد. گویی یک زندگی به این لحظه منتهی شده است. اما وقتی این کار تمام شد، زندگی باید ادامه پیدا کند.

در روزهای آینده ناامیدی برای مسی یا امباپه یا شاید حتی برای هر دو وجود خواهد داشت. با این حال، پاری سن ژرمن باید این زوج را متقاعد کند تا تلاش های خود را برای دریافت جایزه لیگ قهرمانان اروپا که آرزوی آن را دارند و برای تحویل آن به آنها پول می پردازند، جمع کنند.

این یک وضعیت بی‌سابقه است و هیچ‌کس نمی‌داند چه چیزی باید انتظارش را داشته باشد. صدمات اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. برای گابریل ژسوس بازیکن آرسنال این اتفاق قبلا افتاده است. گالاتاسرای احتمالا نباید انتظار داشته باشد که رومن سایس، کاپیتان مراکش را به این زودی ها در زمین ببیند.

مطمئناً این یک مزیت برای کسانی است که مجبور نبوده اند این همه انرژی خود را در قطر خرج کنند. ارلینگ هالند از منچسترسیتی و محمد صلاح از لیورپول دوست داشتند در آنجا حضور داشته باشند، اما ممکن است اکنون از مزایای از دست دادن آنها بهره ببرند.

برای کسانی که آن را تجربه کرده اند، شادی و دلشکستگی، جام جهانی می تواند تجربه ای متحول کننده زندگی باشد. اما هرگز آشکارتر از این نبوده است که فوتبال هرگز متوقف نمی شود.

آخرین اخبار و حواشی جام جهانی 2022 را در سایت ورزشی ببینید.

Pooria
12 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *