سرجی روبرتو با بارسلونا قراردادش را تمدید کرد

سرجی روبرتو با بارسلونا قراردادش را تمدید کرد ، روبرتو از جمله بازیکنان تاثیرگذار و هافبک اسپانیایی تیم باشگاه بارسلونا است. در ادامه سایت ورزشی با این خبر مهم همراه ما باشید.

 

سرجی روبرتو با بارسلونا قراردادش را تمدید کرد

سرجبی روبرتو از جمله بازیکنان قدرتمند و تکنیکی در پست هافبک تیم بارسلونا قرار دارد. او کاپیتان سوم باشگاه بارسا است و بلاخره در این فصل برای تمدید قرارداد با بلوگرانا توافق کرد که تا تابستان 2024 در این باشگاه توپ بزند.

روبرتو هافبک اسپانیایی باشگاه بارسا و از کاپیتان های این تیم رسما قراردادش را تا تابستان 2024 با این باشگاه تمدید کرد. قبل از این قرارداد این هافبک در تابستان 2023 تمام شد و می توانست حتی به عنوان بازیکن آزاد به تیم دیگری برود. اما سرجی تیم بارسلونا را به بقیه تیم ها ترجیح داد.

باشگاه بارسلونا یکی از پیشرفته ترین و بهترین باشگاه های جهان است. بارسا افتخارات زیادی در کارنامه اش دارد و آرزوی هر بازیکنی حضور در این باشگاه می باشد. قطعا سرجی روبرتو نیز همیشه علاقه مند به حضور در این باشگاه بوده است و به این زودی ها قصد ترک آنجا را ندارد. روبرتو کاپیتان سوم باشگاه بارسا محصول آکادمی لاماسیاست بوده و تقریبا از سال 2013 برای تیم اصلی بارسلونا بازی می کند. او تقریبا 339 بازی برای بارسلون انجام داده و 21 جام را برای این تیم کسب نموده است. سرجی روبرتو بازیکن 31 ساله تقریبا یک سال و نیم دیگر با این باشگاه تمدید قرار داد انجام داده است.

سرجی روبرتو بازیکن فوق العاده ای است که قطعا در فصل آینده نیز می تواند عملکرد موفق تری داشته باشد. مسئولان باشگاه به این نتیجه رسیدند که این بازیکن برای تیم بهترین گزینه است و می تواند به آنها کمک زیادی بکند. نظر شما در این زمینه چیست؟ آیا سرجی روبرتو فوتبالش را با باشگاه بارسلونا تمام میکند؟ لطفا نظرات تان را در بخش کامنت ها درج نمایید.

mohamadnd
3 مارس 2023

1 دیدگاه در “سرجی روبرتو با بارسلونا قراردادش را تمدید کرد

  1. سرجی روبرتو بازیکن خوبیه و میتونه تو بارسلونا گل های زیادی بزنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *