فوری؛ تیم بعدی کریم بنزما مشخص شد

مقصد نهایی و تیم بعدی کریم بنزما مشخص شد. وکیل بنزما تایید کرد که او دوست دارد در تیم سابقش از فوتبال خداحافظی کند.

تیم بعدی کریم بنزما مشخص شد

به گزارش وب سایت «ورزشی»، شایعات و مشکلات ایجاد برای بنزما در عربستان، شایعات جدایی او را تقویت کرده است. برخی رسانه‌های عربی معتقدند با انتقادهای هواداران الاتحاد، حالا بنزما دیگر علاقه‌ای به بازگشت ندارد. به همین خاطر او به زودی عربستان را ترک می‌کند.

در مورد بنزما که برای تمرینات پیش فصل و اردوی تدارکاتی در دربی حاضر نشد و ادعا کرده در جزیره موریس گرفتار شده، گمانه‌زنی‌های زیادی می‌شود.

صحبت‌های وکیل بنزما درباره آینده او

صحبت‌های وکیل بنزما درباره آینده او

هوگو ویژیه، وکیل بنزما، در مورد شرایط و علامت سوال‌های پیرامون این بازیکن گفت: «کریم در زندگی حرفه‌ای خود با چالش‌ها و مشکلات بسیاری مواجه شده است. شاید اکنون کمی از دوران اوج خود فاصله گرفته است. این اواخر هم دچار مصدومیت شد. در حال حاضر در جزیره موریس گرفتار است. او زمانی که به رئال مادرید رفت، در روزهای اول فرصت بازی چندانی پیدا نمی‌کرد. ولی به مرور به ذهنیت و تلاش به یکی از اصلی‌ترین بازیکنان رئال تبدیل شد.»

ویژیه ادامه داد: «هنگامی که در چنین سطحی هستید، قربانی کیفیت خود می‌شوید. پس از اندکی افت، بلافاصله می‌گویند که این دیگر پایان فوتبال اوست. باید بگویم که بسیار خوشحال خواهم شد که کریم باز هم به لیون بازگردد. او خودش هم دوست دارد دوباره پیراهن لیون را بر تن کند. اما هنوز به طور رسمی چیزی در این باره اعلام نکرده است. کریم هیچ مشکلی با حضور در فرانسه ندارد. شما فقط باید به صحبت‌های او در مورد فرانسه گوش دهید. او عاشق کشورش است و آنجا رشد کرده است. او می‌خواهد در نهایت فرانسه از فوتبال خداحافظی کند.»

به این ترتیب کریم بنزما بر خلاف وعده قبلی و شایعات، کریم فوتبال را در عربستان کنار نمی‌گذارد. اصلاً بعید نیست با شرایط کنونی که دارد، پس از 15 سال به فوتبال فرانسه و لیون برگردد.

Pooria
19 ژانویه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *