لیست دوم استقلال برای نیم فصل دوم لو رفت

لیست دوم استقلال برای نیم فصل دوم شامل خرید ستاره‌هایی از سپاهان در کنار تورس است. پس از لیست کهکشانی، حالا نکونام فهرست جدیدی تهیه کرده است.

پس از عدم موفقیت در جذب بازیکنان مورد نظر، نکونام لیست دوم استقلال برای نیم فصل دوم را به مدیریت باشگاه تحویل داده که این بازیکنان نیز همگی تحت قرارداد باشگاه‌های خود هستند.

لیست دوم استقلال برای نیم فصل دوم لو رفت

به گزارش «ورزشی»، استقلال در تلاش برای موفقیت در نقل و انتقالات زمستانی است. جواد نکونام نیز فهرست بازیکنان مورد علاقه خود را تحویل مدیران باشگاه داده است. فهرستی که حامل نام ستاره‌های بزرگی بود. طبق آنچه انتظار می‌رفت، هیچ‌کدام از این افراد جذب نشدند تا استقلالی‌ها به سراغ فهرست دوم بروند.

علیرضا جهانبخش، علی قلی‌زاده، مجید حسینی، محمد محبی، عارف آقاسی، محمد محبی، سعید عزت‌اللهی، امیرحسین حسین‌زاده، اللهیار صیادمنش، اوستون اورونوف و… من جمله بازیکنان مطرح در نظر نکونام برای حضور در استقلال بودند. برخی از این بازیکنان به پیشنهاد استقلال واکنش نشان دادند و با احترام آن را رد کردند. تعدادی دیگر نیز صحبت خاصی در این رابطه انجام ندادند.

فهرست جنجالی نکونام برای نیم فصل

فهرست جنجالی نکونام برای نیم فصل

فهرست اول سرمربی استقلال متشکل بسیاری از لژیونرهای فوتبال ایران بود که به وضوح قصدی برای بازگشت به لیگ برتر ندارند. حتی از همان ابتدا نیز حضور آنها در هر یک از تیم‌های لیگ ایران منتفی بود. این موضوع موجب شد تا نکونام لیست دیگری را در اختیار مدیریت باشگاه قرار دهد تا باشگاه پی جذب ستاره‌های دیگری بروند. فهرست جدیدی که دست کمی از لیست اولیه ندارد.

نکونام برای تقویت استقلال ، دست روی چهار مهره اصلی و کلیدی سپاهان و ستاره گل گهر گذاشته است. در حقیقت او خواستار جذب بازیکنانی به نام‌های فرشاد احمدزاده، امید نورافکن، رضا شکاری، محمد دانشگر و روبرتو تورس است. البته از همین حالا نیز می‌توان پیش‌بینی کرد که سرنوشت مذاکرات با این افراد چه نتیجه‌ای خواهد داشت.

در حالی که سپاهان برای رعایت قوانین مرتبط به سقف بودجه به همکاری خود با سه بازیکن به نام‌های کاوه رضایی، هادی محمدی و احسان پهلوان پایان داده، آنها قصد ندارند بازیکن دیگری از تیم برود. حتی آنها به دنبال جذب بازیکنان جدیدی هستند تا بتوانند برای قهرمانی در کورس قهرمانی استقلال و پرسپولیس رقابت کنند.

در این شرایط، نکونام خواستار جذب چهار بازیکن سپاهان است. اما تقریبا همه از ‌بازیکنان اصلی و کلیدی تیم ژوزه مورایس هستند. طبیعی است که سرمربی پرتغالی با جدایی این بازیکنان و تقویت تیم صدرنشین لیگ برتر، مخالفت کند.

دیگر بازیکن حاضر در لیست دوم نکونام نیز روبرتو تورس است که استقلال در همین تابستان فرصت جذب او به صورت آزاد را داشت. اما در نهایت این بازیکن راهی گل گهر شد. در شرایطی که او یکی از مهره‌های مهم در ترکیب تیم سیرجانی است، استقلال خواستار جذب او است.

مشکل اصلی استقلال در فصل نقل و انتقالاتی

این اسامی در شرایطی تحویل مدیریت استقلال داده شده که آبی‌ها جای خالی در فهرست خود ندارند. جای رافائل سیلوا نیز با فسخ قرارداد مهری باز شد. این باشگاه در شرایط فعلی نیز درگیر تعیین تکلیف رضا میرزایی است. با بازگشت این بازیکن، استقلال در فهرست خود هیچ جای خالی‌ای ندارد که بخواهد نام این بازیکن را در لیست نیم فصل بعد جای دهد.

موضوع دیگر نیز این است که استقلال برای جذب هر بازیکن جدید، باید به همان تعداد نیز از فهرست فعلی خود، بازیکنان را خارج کند. با توجه به اینکه در نقل و انتقالات هستیم، این اتفاق به سادگی میسر نیست و مدیریت باشگاه باید با بازیکنانی که با تیم قرارداد دارند، برای جدایی به توافق برسد. موضوعی که زمان‌بر بوده و دارای قطعیت نیست.

با توجه به لیست دوم نکونام، عملا شانس آنها برای جذب بازیکن از این فهرست نیز اندک است. نه سپاهان و نه گل گهر حاضر به خروج ستاره‌های خود نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *