تمدید قرارداد با مسی

=جدید با لیونل مسی هستند و پدر مسی که مدیر برنامه این بازیکن است. در هفته های اینده قصد سفر به پاریس را دارد زیرا به دنبال توافق نهایی با تیم پاری سن ژرمن است. مدیران این باشگاه میگویند ما اطمینان داریم رد کردن مبلغ پیشنهادی برای تمدید قرارداد با مسی غیر ممکن است.

مدیران این باشگاه میگویند مسی قصد دارد در این تیم بماند در نتیجه خانواده مسی با ماندن لیونل در پاریس مشکل ندارند. آنها به این شرایط عادت کرده اند زیرا این باشگاه به وجود این ستاره آرژانتینی پر افتخار امید زیادی دارد.

هر چند که لیونل مسی باعث شد که فرانسه قهرمان جهان نشود اما مدیران میگویند بخش های خیلی متفاوتی در این قرار داد وجود دارد. توجه چندین رسانه بزرگ جهان را به خود جلب کرده است البته همچنین به نظر میرسد این قرار داد برای مسی، باشگاه پی اس جی بسیار رضایت بخش است.

مبلغ پیشنهادی جدید پی اس جی برای تمدید قرارداد با لیونل مسی

ستاره ارژانتینی سالانه 30 میلیون یورو از باشگاه پی اس جی دریافت می کند در حالی که مسی 35 سال دارد.  اما با قهرمانی ارژانتین در جام جهانی باعث شد که  قیمت این بازیکن افزایش پیدا کند، همچنین به همین دلیل  است که باشگاه پاری سن ژرمن مبلغ قرار داد این بازیکن را افزایش داد. با این که افزایش مبلغ قرار داد این بازیکن میتواند نگران کننده باشد. اما مدیران این باشگاه تمام تلاش خود را کرده اند و نهایت سود ممکن را با حضور این بازیکن پر ستاره به دست اورند. بسیاری از افراد به این باور دارند ، مسی ممکن است در لیگ امریکا  به فوتبال خود پایان دهد. اما مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا مسی در این باشگاه از دنیای فوتبال خداحاظی کند.

حتما بخوانید: قرارداد کریس رونالدو با النصر با مبلغ 200 میلیون یورو نهایی شد

افزایش درآمد باشگاه پی اس جی با حضور مسی

مسی با قهرمانی در جام جهانی از شرایط بهتری برای تبلیغات بر خوردار است و باشگاه پی اس جی از این موضوع بسیار اگاه است.

باشگاه هوشمندانه به دنبال بالا بردن قیمت تبلیغات از طریق این بازیکن است .زیرا بتواند مبلغ بالا بردن قرارداد مسی را جبران کنند.

ورود مسی افسانه ای به پی اس جی باعث شد تا درامد تبلیغات این تیم تا حدود 700 میلیون یورو افزایش پیدا کند، همچنین بیشتر از 10 حامی مالی جدید به دنبال هکاری با این تیم هستند. همچنین پیشنهاد هایی به صورت رسمی توسط حامیان مالی به این باشگاه ارائه شده است.

فروش لباس مسی
فروش لباس مسی

تعدادی از این حامیان مالی شامل برندهای دیور و گوریلاس همچنین کریپتو، گوت، بیگ کولا، اسپورت واتر و آتوهیرو هستند. این بازیکن پر افتخار لیونل مسی ارژانتینی همچنین تاثیر بسیار زیادی روی فروش کیت این باشگاه داشته است. این باشگاه بیشتر از یک میلیون کیت دارد و با قیمت 90 تا 160 یورو به فروش رسانده اند البته 60 درصد این کیت ها با نام این بازیکن یعنی لیونل مسی به فروش رسیده است. مدیران  پی اس جی برای افزایش درامد این باشگاه و دریافت 75 میلیون یورو در سال همچنین با برند معروف شرکت نایکی به عنوان حامی مالی لباس این تیم به توافق رسیدند.  همه ی اتفاقات از دلایل مهمی است که مدیران باشگاه پاری سن ژرمن قصد به کارگیری و تمدید قرارداد با ستاره ارژانتینی یعنی لیونل مسی را در تابستان 2023 دارند

Hesam
22 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *