پاسخ برانکو به اظهارات گل محمدی

صحبت‌های سرمربی پرسپولیس در نشست خبری توسط برانکو ایوانکوویچ بی‌جواب نماند. در این پست از ورزشی پاسخ برانکو به اظهارات گل محمدی را می‌خوانید.

وضعیت نابسمانان پرسپولیس

ناکامی‌های پی در پی پرسپولیس در این فصل باعث شد تا پس از سال‌ها نیمکت این تیم در آشوب باشد. شروع ناکامی سرخ‌ها از دیدار با ملوان آغاز شد؛ آن دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت. شاگردان یحیی گل‌محمدی رقابت صدرنشینی را به استقلال و سپاهان باختند. تساوی ۲-۲ مقابل نفت آبادان و باخت به سپاهان هم باعث شد تا زمزمه‌های جدایی یحیی از پرسپولیس به گوش برسد. اما ناکامی در لیگ قهرمانان نیز مزید بر علت شد. مسابقات آسیایی این تیم با شکست ۲-۰ مقابل یاران رونالدو در ورزشگاه آزادی شروع شد. سرخ‌پوشان در ادامه این رقابت‌ها با برتری یک‌گله مقابل الدحیل در قطر امیدوارتر شدند. در این میان پیروزی مقابل استقلال تاجیکستان در تهران، آخرین ۳ امتیازی آن‌ها در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بود. تا این لحظه انتقاد چندانی به تیم وارد نشد.

اما این انتقادات با تساوی مقابل استقلال تاجیکستان و النصر آغاز شد تا هواداران از سرنوشت تیم محبوب‌شان نگران شوند. ولی یحیی یک فرصت دیگر برای احیای پرسپولیس داشت و آن بازی پایانی با الدحیل بود. اما این بازی، شب کابوس‌واری برای گل‌محمدی، بازیکنان و هواداران پرسپولیس بود؛ انتظار پیروزی، با شکست و شعار «حیا کن، رها کن» به پایان رسید. شعاری که انتظار نداشتیم برای یحیی بشنویم!

پرسپولیس در سال‌های گذشته نتایج خوبی گرفته بود ولی نتایج این فصل آنها موجب نارضایتی هواداران شد. هوادارانی که همیشه جایگزین خوبی دارند و آن شخص برانکو ایوانکوویچ است.

پاسخ برانکو به اظهارات گل محمدی

پاسخ برانکو به اظهارات گل محمدی

نتایج خارق‌العاده سرخ‌پوشان در سال‌های گذشته بخاطر کسی نبود جز برانکو ایوانکوویچ؛ کسی که سرخپوش‌ها را به تیم همیشه مدعی قهرمانی در ایران و آسیا تبدیل کرد. در آن زمان هواداران با خیالی راحت و با انتظار پیروزی به استادیوم می‌رفتند و در پایان بازی هم شعار «برانکو- برانکو» سر می دادند. سایه این مربی و محبوب همیشه بر سر مربیان این تیم به ویژه یحیی گل‌محمدی سنگینی می‌کند. علی رغم اینکه سرخ ها با یحیی به چند قهرمانی در ایران و حتی فینال آسیا رسیده‌اند اما انگار این برای هواداران کافی نیست. به همین خاطر آنها چشم به راه برانکو هستند.

زمزمه‌های بازگشت این مربی از بازی رفت پرسپولیس- الدحیل آغاز شد و برانکو پیش از برگزاری این دیدار از تمایل خود برای بازگشت به پرسپولیس صحبت کرد. نتایج ضعیف پرسپولیس، حذف از آسیا و این ادعای برانکو باعث شد تا در روزهای گذشته صحبت‌های زیادی در رابطه با بازگشت برانکو به پرسپولیس مطرح شود؛ مربی کروات هم به این شایعات واکنش نشان داد و ادعا کرد که از این موضوع اطلاعی ندارد.

در این بین میان، خبرنگاران در نشست خبری پرسپولیس- هوادار با گل‌محمدی در مورد بازگشت برانکو صحبت کردند. یحیی در اقدامی جالب به تمجید از مربی سابق خود پرداخت و او را بهترین گزینه برای پرسپولیس دانشت. البته این صحبت‌های سرمربی سرخ‌پوشان بی‌پاسخ نماند و برانکو، سرمربی تیم ملی عمان در گفت‌وگویی به تمجید و حمایت از یحیی گل‌محمدی پرداخت. او خاطر نشان کرد: «از یحیی به خاطر صحبت‌هایش متشکرم. او یکی از کاپیتان‌های من بود و مطمئنم که مربی بزرگی خواهد شد.»

در این میان، پرسپولیس با این شرایط نه‌چندان خوب روز پنج‌شنبه به دربی قدم خواهد گذشت.  خیلی‌ها اعتقاد دارند که باخت پرسپولیس در دربی، مساوی با پایان کار گل‌محمدی است؛ قطعا یحیی این موضوع را می‌داند و برای پیروزی و ابقا در سمت خود تلاش می‌کند. اما در صورت شکست، شاید این آخرین حضور یحیی در نیمکت پرسپولیس باشد.

Pooria
10 دسامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *