پایان رویای توپ و کفش طلا برای امباپه

وضعیت کیلیان امباپه پس از اعلام جدایی از پاریس، شرایط پیچیده‌ای پیدا کرده است. با طرد شدن از ترکیب اصلی، می‌توان این را پایان رویای توپ و کفش طلا برای امباپه دانست.

پایان رویای توپ و کفش طلا برای امباپه

به گزارش وب سایت ورزشی، امباپه در 33 بازی 32 گل در این فصل در کارنامه دارد. او هدفش کسب جوایز فردی بهترین مهاجم و بازیکن فصل است. ولی با اعلام جدایی از تیمش در پایان فصل، به نظر می‌رسد او این‌ها را از دست خواهد داد.

با ادامه اختلافات بین انریکو و امیاپه، هیچ پایان خوشی بین این دو به نظر نمی‌رسد. پاریس سن ژرمن برای صعود به مرحله بعد UCL، امشب به مصاف رئال سوسیداد می‌رود. با اینکه امباپه، بزرگترین سلاح انریکه است، اما پس از آخرین اظهارات این مربی، مشخص نیست که او در این بازی فیکس باشد. انریکه پس از تعویض امباپه در دو بازی اخیر لیگ فرانسه، در دقیقه 64 بازی با رن و بین دو نیمه با موناکو، احتمال تکرار این تصمیم را رد نکرد.

او در مصاحبه خبری اخیر گفت: «شاید بله، شاید نه. هنوز معلوم نیست»

لجبازی امباپه و انریکه با یکدیگر

لجبازی امباپه و انریکه با یکدیگر

به ویژه اگر شرایط در طول مسابقه طبق نقشه پیش برود، بعید نیست امباپه قبل از دقیقه 90 از بازی خارج شود. به خصوص اینکه پاریس سن ژرمن، 2 گل در بازی رفت پیش افتاده است. پرونده انتقال امباپه به رئا، تقریبا همه‌ی اخبار باشگاه پاریسی را تحت تاثیر قرار داده است. لوئیس انریکه این اعتماد و اجازه را دارد که با امباپه هرطور صلاح می‌داند رفتار کند. واضح است که او از حمایت باشگاه و خود ناصر الخلیفی برخوردار است.

اما از سوی دیگر، کاهش دقایق بازی در لیگ قهرمانان اروپا برای امباپه موضوع مهمی است. زیرا لیگ قهرمانان، بهترین فرصت برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال است. نیمکت نشینی و تعویض در لیگ هم فرصت گلزنی و کفش طلا را از او می‌گیرد. امباپه در لیگ قهرمانان رقبایی چون هری کین، موراتا، هویلوند یا هالند دارد. در حال حاضر او یک گل از کین و 4 گل از هالند بیشتر دارد.

امباپه در 33 بازی، 32 گل به ثمر رسانده‌اند. اما هرچه کمتر فرصت بازی پیدا کند، رکورد او بیش‌تر به خطر می‌افتد. امباپه 21 گل در لیگ یک زده است. در بوندسلیگا، هری کین 27 گل برای بایرن در لیگ برتر، هالند 18 گل برای سیتی زده‌اند.

لجبازی انریکه با امباپه، چالش‌ها و حواشی این تیم را می‌تواند قوت ببخشد. درگیری که شاید به قیمت از دست رفتن جوایز فردی تمام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *