رامین رضاییان دو هفته مصدوم شد

با اعلام پزشک تیم سپاهان، رامین رضاییان دو هفته مصدوم شد. این موضوع ممکن است باعث نگرانی کادرفنی تیم ملی شود.

رامین رضاییان دو هفته مصدوم شد

به گزارش «ورزشی»، سپاهان نمی‌تواند در آخرین مسابقه، از بهترین بازیکن خود استفاده کند. رامین رضاییان که پیش از مسابقه با آلومینیوم درد مختصری در پشت ساق پا احساس می‌کرد، با حضور در این مسابقه سخت، با تشدید مصدومیت مواجه شده است. حالا ممکن است این بازیکن 2 هفته از میادین به دور باشد.

این خبر نه تنها باعث نگرانی سپاهان است؛ بلکه اکنون شاهد درگیری کادرفنی تیم ملی نیز خواهیم بود. تنها 19 روز تا برگزاری اولین بازی تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا باقی است. اگر دوران نقاهت رضاییان 2 هفته طول بکشد، یعنی او اردوی تیم ملی و بازی‌های دوستانه‌ی پیش از آغاز مسابقات را از دست می‌دهد.

سپاهان نیز به طور رسمی این خبر را تایید کرده است. عباسعلی ربیعی پزشک سپاهان عنوان کرده است که رضاییان بخاطر مصدومیت از ناحیه عضله پشت ساق پا، درمان خود را زیر نظر پزشک تیم ملی پیگیری می‌کند. بدین ترتیب او احتمالاً یک تا دو هفته از میادین دور خواهد بود.

آسیب دیدگی رامین در معاینات به اسپاسم خفیف تشخیص داده شد. اما او در مسابقه برابر آلومینیوم، با وجود درد، به میدان رفت. این بازیکن پس از بازی نیز درد مختصری داشت اما علائم شدیدی از خود نشان نداد. با این وجود، معاینات بیشتر در این زمینه صورت گرفت. روز گذشته نیز MRI از این بازیکن گرفته شد.

همچنین بخوانید: رنکینگ باشگاه‌های آسیا 2023 / پرسپولیس بالاتر از همه

شروع روند درمانی رضاییان

شروع روند درمانی رضاییان

در پایان و با بررسی MRI مشخص شد که در بخشی از عضله پشت ساق پای او، کشیدگی درجه یک تا دو رخ داده است. با توجه به اهمیت و دغدغه پزشکان تیم ملی برای درمان رامین رضاییان، او اکنون در تهران مراحل درمانی خود را پیگیری می‌کند.

پزشک سپاهان در پایان اعلام کرد که این بازیکن یک تا دو هفته از میادین دور خواهد بود. امیر قلعه‌نویی و دستیارانش امیدوارند که رامین به موقع به تمرینات ملحق شود. چرا که دوری دو هفته‌ای او، قطعا خبر خوبی برای تیم ملی نخواهد بود.

با این وجود، ظاهراً که رضاییان مشکلی برای حضور در جام ملت‌های آسیا ندارد و کادرفنی تیم ملی امیدوار است که غیبت او در اردوی پیش از آغاز جام ملت‌ها، خللی در آمادگی و وضعیت بدنی این مهره کلیدی تیم ملی ایجاد نکند.

بی شک رامین رضاییان یکی از بازیکنان کلیدی و اثر گذار فوتبال ایران است. تیم ملی نیز حساب ویژه‌ای روی این بازیکن باز می‌کند. هر چند او مشکلی برای حضور در جام ملت‌ها ندارد ولی این مصدومیت ممکن است در زمان و مکان بدی دوباره سر باز کند.

Pooria
26 دسامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *