طلای ایران در رویینگ قهرمانی آسیا / دو دختر ایرانی بر بام آسیا

طلای ایران در رویینگ قهرمانی آسیا: دختران قایقران ایران در روئینگ یک‌نفره و دونفره قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا به مقام قهرمانی رسیدند.

طلای ایران در رویینگ قهرمانی آسیا زیر 23 سال

مسابقات قایقرانی رویینگ قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا به میزبانی کشور تایلند در حال برگزاری است. تیم ملی ایران تاکنون صاحب دو مدال طلا در بخش دختران شده است.

ملی پوش ایران، «کیمیا زارعی» در روئینگ یک‌نفره سبک‌ وزن زیر۲۳ سال بانوان در فینال A مقابل حریفانی از کشورهای تایلند، ویتنام، قزاقستان، هنگ‌کنگ و سریلانکا قرار گرفت. در انتهای رقابت او با زمان ۸:۰۷.۴۵۲ دقیقه در جایگاه اول قرار گرفت و مدال طلا را از آن خود کرد.

در این ماده ملی پوشان تایلند و قزاقستان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

کیمیا زارعی و فاطمه مجلل در روئینگ دو نفره سنگین ‌وزن زیر ۲۳ سال در فینال A در برابر نمایندگان هنگ‌کنگ، قزاقستان و ویتنام قرار گرفتند. در انتها تیم دختران ایران با زمان ۷:۲۷.۹۹۴ دقیقه در جایگاه اول به خط پایان رسیدند. تا بدین ترتیب در این ماده نیز صاحب مدال طلا شویم.

در این ماده نیز نمایندگان ویتنام و قزاقستان به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین بخوانید: سنگنوردی آسیا، رکابی به مدال برنز رسید

راه‌یابی مردان به فینال ماده‌ی دو نفره

راه‌یابی مردان به فینال ماده‌ی دو نفره

«ابوالفضل سطوتی» و «امیررضا عبدالی» در روئینگ دو نفره جوانان در گروه دوم دور نیمه‌نهایی در برابر نمایندگانی چین‌تایپه، ویتنام، کره، قزاقستان و سریلانکا قرار گرفتند. آن‌ها در پایان با زمان ۶:۵۶.۵۵۰ دقیقه به عنوان جایگاه دوم دوم به فینال A راه پیدا کردند. در این ماده نیز نمایندگان ویتنام و چین تایپه اول و سوم شدند.

تیم ایران با ۲ ورزشکار در بخش بانوان زیر ۲۳ سال، ۲ ورزشکار در بخش جوانان بانوان و ۲ ورزشکار در بخش مردان زیر ۲۳ سال و جوانان در این مسابقات شرکت می‌کند.

«محمدعلی قرائت» مربی و «یاسمن حمزه‌پور» دستیار مربی کادر فنی تیم ملی در این رقابت‌ها هستند.

1 دیدگاه در “طلای ایران در رویینگ قهرمانی آسیا / دو دختر ایرانی بر بام آسیا

  1. دیدگاه من در مورد این خانم های قایق ران
    من از محضر اساتید و بزرگان عذر خواهی میکنم لطفاً منو بخاطر ادبیات بدم ببخشید
    هر کس برای این کشور مورد نظر که از شاه بزرگ تا کوچکترین عضو دولت یعنی اداره های مربوط این کشور تلاش کند مقام بیاورد کس خولی بیش نیست برای آفریقای جنوبی مقام بیاری بهتر از این کشور است چون یک مشت آدم حیوان هیچی نفهم پول‌پرست کلاهبردار به زبان ساده یک مشت دزد و اختلاس گر ۴۵ سال است سوار مردم شدن و لاشی ها پایین هم نمیان به نام دین همه رو از دین خارج کردن طفلی ما ها من خودم برادرم برای این کشور جان خودش رو به مردم مظلوم هدیه کرد به امید آنکه امسال منو این دختران در افتخار کشور در رفاه و آسایش و با کلی آرزو خوشبخت زندگی کنند ولی همه را به فقر و فهشا هدایت کردند اینان به نام ناموس پرستی پا بر سینه و گردن ناموس های ما نهادند و بی شرف ها پا رو بر نمیدارن . زنده باد ایران بدون فقر زنده باد شیر زنان از جان گذشته انقلاب رنگی زنده باد هر آن کس که قلب و روح اش برای مردمش می‌تپد و زنده باد آزادی بدون امامه های به ظاهر سفید اما در حقیقت کثیف و آلوده به خون جوانان این کشور باسابقه در تمدن زنده محمد رضا پادشاه خوب این مملکت که از دوری وطن دق کرد و دلسوخته این مردم با مرام و معرفت شد . زنده باد آزادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *