عربستان هم‌چنان به دنبال امباپه / آیا عربستان امباپه را هم شکار می‌کند؟

عربستان هم‌چنان به دنبال امباپه و آوردن او به لیگ خود است. اما آیا عربستان امباپه را هم تور می‌کند؟ در این پست از ورزشی پای صحبت‌های مایکل ایمنالو، مدیر لیگ حرفه‌ای عربستان درباره‌ی احتمال پیوستن ستاره‌ی فرانسوی به تیم‌های این کشور می‌نشینیم.

عربستان هم‌چنان به دنبال امباپه است

مایکل ایمنالو، مدیر لیگ عربستان درباره شانس حضور ستاره فرانسوی در لیگ عربستان توضیح می‌دهد.

آینده کیلیان امباپه، بزرگترین راز در دنیای فوتبال است. حذف احتمالی پاریسی‌ها از چمپیونزلیگ می‌توانست آشوبی ایجاد کند که سریعتر از آینده امباپه مطلع شویم. اما PSG با خوش شانسی در مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود. البته اوضاع آنقدرها هم راحت نخواهد بود. پاریسی‌ها روبه‌روی یک تیم صدرنشین صف آرایی خواهند کرد. البته این تیم فرانسوی امیدوار است تا قبل از فوریه اعتماد به نفس خود را دوباره به دست آورد.

بازیکن شماره 7 پاریسی‌ها لحظات خوشی را در پایتخت فرانسه پشت سر نمی‌گذارد. ناراحتی او پس از سوت پایان بازی مقابل دورتموند و اختلافات او با برخی از اعضای کادرفنی به دلیل مشکلات تاکتیکی، از جمله مشکلات، این مهاجم فرانسوی در ماه‌های اخیر بوده است.

مرتبط: چهار خرید بعدی لیگ عربستان مشخص شدند

صحبت‌های ایمنالو درباره‌ی شانس حضور امباپه در عربستان

صحبت‌های ایمنالو درباره‌ی شانس حضور امباپه در عربستان

در تابستان راه‌های زیادی برای رفتن او باز بود. عربستان برای ورود این بازیکن فرانسوی به شدت شرط بندی کرده و حالا مدیر لیگ برتر عربستان این موضوع را تایید کرده است.

«با امباپه مکالمه باز داریم. همیشه آمادمشتاق به مذاکره هستیم. اما ما نمی‌دانیم که او می‌خواهد چه کند. موضع ما بسیار روشن است: همه این سطح از بازیکنان می‌دانند که ما کجا هستیم،» مایکل ایمنالو درباره‌ی شانس پیوستن او به عربستان صحبت می‌کند.

«اگر احتمال یا علاقه‌ای وجود داشته باشد که امباپه بخشی از چیزی باشد که می‌سازیم، چه اکنون یا در آینده، ما مشتاق به حضورش هستیم. او بازیکنی است که دوستش دارم.»

پیشنهاد باشگاه الاتحاد در تابستان گذشته حدود 200 میلیون خالص در هر فصل برای این بازیکن و مبلغ مشابهی برای باشگاه او بود.

ایمنالو همچنین تایید کرده است که مذاکرات با این بازیکن صادقانه بوده و ستاره آبی‌ها، به شرایطی که به او پیشنهاد شده بود گوش داد: «نمی‌توانم بگویم که گفتگو چقدر عمیق بود. اما این علاقه وجود داشت که اگر فوتبالیست آماده آمدن بود، باشگاه خوبی برای او پیدا کنیم و آن باشگاه برای او در تیم خود جا باز کند.”

ایمنالو درباره‌ی محمد صلاح هم اظهار نظر کرد

در عربستان سعودی، نه تنها امباپه آنها با آغوش باز منتظر آن هستند. آرزوی بزرگ دیگر این رقابت ها محمد صلاح مهم‌ترین بازیکن آفریقایی در صحنه جهانی است.

لیورپول از فروش ستاره برتر خود امتناع می‌ورزد. لیگ عربستان سعودی هیچ قصدی برای قطع روابط با چنین باشگاه های اروپایی ندارد. “ما به آنها احترام می‌گذاریم و در این سناریو ابتکار عمل از ما نخواهد بود.”

ایمنالو زمانی که مدیر ورزشی باشگاه بود مسئول جذب بازیکن مصری برای چلسی بود. “این یک چیز شخصی است، من او را خیلی دوست دارم. بازیکنی با این سطح و استعداد طبیعی است که لیگش بخواهد او را حفظ کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *